2009年8月19日星期三

masa itu emas


Semakin lama saya di UMS, rasanya kehidupan semakin sibuk. Hampir hari2 ada kelas pagi dan setiap kali saya pulang lewat. Sometime terfikir pula bila saya baru lapang..... Dalam cuti minggu ni, saya dah balik ke rumah. Tapi tak sampai dua hari , saya terpaksa kembali ke UMS untuk menghadiri kelas ganti. Sungguhpun sometime saya sibuk, yang penting saya rasa gembira.

Next week adalah mit term sdh, ttp tak tahu pula bila Lecture nak bagi Kuz... mungkin on the spot juga. klu sibuk pun saya pandai juga relax.... apa yang dapat saya buat adalah " Makan". Makan "Medy"dah jadi kesukaan saya. Huhuhu.... Sometime pun pandai enjoy juga saya...

Bagi saya , kalau kita jadi seorang Siswa/Siswi kita jangan asyik fikir2 nak belajar saja, Enjoy juga penting sebab it can relax our Mind dan kita mEsti mahu menghargai setiap peluang untuk menyertai aktiviti Universiti, bkn saja dapat menpelajari sesuatu dan juga dapat pengalaman yang tidak dijangka. Kemungkinan dlm sstu pengajaran kita juga dapat mempelajari sstu.

没有评论: